
در من کوچه هاییست که با تو....
سفر هاییست که با تو....
روزهاییست که با تو....
شبهاییست که با تو.....
عاشقانه هاییست که با تو....
"نگشته ام"
"نرفته ام"
"سر نکرده ام"
"آرام نیافته ام"
"نگفته ام"
می بینی چقدر با تو کار دارم؟!
کاش بودی...
#نویسنده این شعر ناشناس است چنانچه اسم شاعر را می دانید ما را یاری کنید.
خاص ترین شعرها و ترانه ها...ما را در سایت خاص ترین شعرها و ترانه ها دنبال میکنید
برچسب: شعر عاشقانه,شعر عاشقانه کوتاه,شعر عاشقانه نو,شعر عاشقانه زیبا,شعر عاشقانه غمگین,شعر عاشقانه كوتاه,شعر عاشقانه برای برادر,شعر عاشقانه گندم,شعر عاشقانه تولد,شعر عاشقانه ترکی, نویسنده: بازدید: 389